Klantenservice

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1. Kies een productcategorie.
2. Klik op het product dat je wilt kopen.
3. Je ziet vervolgens een afbeelding van het product met bijbehorende informatie.
4. Maak afhankelijk van het product keuzes als afmeting en aantal.
5. Als je je keuze hebt gemaakt, klik je op ‘in winkelmand’.
6. Klik rechts bovenaan in je scherm op de winkelmand.
7. Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
8. Vul je factuurgegevens in en indien van toepassing een afwijkend afleveradres. Je kunt ook een opmerking onderaan plaatsen.
9. Bepaal hoe je wilt betalen aan de rechterkant van het scherm (het totaaloverzicht is inclusief BTW).
10. Je dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Klik als laatste op ‘Kopen’. Je gaat nu de overeenkomst aan met betaalverplichting.

Totstandkoming van de overeenkomst

Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging vanuit Slapen Online van een door de Wederpartij verstrekte opdracht per e-mail is verzonden naar het door de Wederpartij opgegeven e-mailadres.

Leveringstermijn

Per product is de verwachte leveringstijd opgenomen.

Indien een product dat tijdelijk niet op voorraad is, wordt besteld, zal indicatief worden aangegeven wanneer het product weer beschikbaar is. Vertragingen zullen per e-mail of telefonisch worden gemeld.

Betaalmethoden

Je kunt veilig betalen bij Slapen Online middels methoden als:

iDEAL => Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk afrekenen. Je betaalt via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Je hoeft voor het betalen met iDEAL geen account aan te maken, maar je kunt inloggen volgens dezelfde veilige methode die je ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via iDeal.

Paypal => Eén van de bekendste online betaalmogelijkheden is PayPal. Op onze checkout-pagina kies je voor PayPal en je wordt doorgestuurd naar PayPal. Na inloggen betaal je door te bevestigen. Wij brengen bij alle PayPal bestellingen € 0,99 administratiekosten in rekening.

Mistercash en Bancontact => Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact en Mister Cash. Met Bancontact en Mister Cash kun je vertrouwd, veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten afrekenen. Met een Belgische betaalkaart kun je direct gebruik maken van Bancontact en Mister Cash, zonder dat je daarvoor een account hoeft aan te maken. Bancontact en Mister Cash zijn geschikt voor alle grote Belgische banken. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Bancontact en Mister Cash.

Billink => Betaal achteraf. Billink is de pionier op het gebied van achteraf betalen; de innovatieve betaaloplossing voor de online retail. Met de betrouwbare kennis van ruim 11,6 miljoen Nederlandse consumenten en bedrijven is Billink uw achteraf betaaloplossing. Veilig, betrouwbaar, snel… en Nederlands!

In3 => Gespreid betalen. Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden of extra kosten? Dan kies je voor in3. De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. Al vanaf een orderwaarde van € 600,- kun je met In3 betalen.

Verschillende creditcards => Betaal eenvoudig met je creditcard.

Indien sprake is van naleveringen, dan betaalt u de producten die geleverd worden.

Verzendkosten

De bezorgkosten voor Nederland zijn € 5,95. Bij een besteding vanaf € 200,- is de bezorging gratis. Voor de wadden-eilanden wordt op basis van volume een offerte bij een transportbedrijf aangevraagd.

Voor België geldt: Tot en met 9 kilogram € 9,95 en vanaf 10 kilogram € 29,-. Andere landen is in overleg.

Andere landen is in overleg.

Niet goed – geld retour bij aanschaf matrassen / dekmatrassen

Indien je binnen 2 maanden na aankoop, niet tevreden bent over het matras, mag je deze aan ons terugsturen. Slapen Online stort u na ontvangst van matras het aankoopbedrag terug. Er worden alleen kosten (enkele Euro’s) afgetrokken die betaalprovider Pay.nl berekend (voor tarieven zie hun website).

Deze 2 maanden zijn overigens bedoeld om je de gelegenheid te bieden aan jouw nieuwe matras te wennen.

Omruilgarantie bij aanschaf boxspring

Mocht het comfort van een bij ons aangeschaft matras behorende bij een boxspring je binnen twee maanden niet bevallen, dan ruilen wij die zonder problemen in voor een ander matras. De matrashoes blijft in dat geval jouw eigendom. De matraskern ruilen wij om voor een ander gewenste type. Hiervoor betaal je € 45,-  voorrijkosten en de eventuele meerkosten van het andere type matras.

Garantie

Jouw aankoop valt onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het product dient goed verpakt te zijn in karton en plastic zodat er geen water en vuil binnen kan dringen. Het product dient overeen te komen met hetgeen de consument in de showroom heeft gezien. De kwaliteit mag daar niet van afwijken. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar je als consument recht op heeft.

Klachtenprocedure

Klachten product

Indien je een klacht hebt over de geleverde goederen dan kunt je contact opnemen met onze service desk op tel. 088-003 86 80. Binnen een termijn van veertien dagen komt onze serviceman bij je thuis om samen met je de klacht te beoordelen. In overleg met de klant wordt er een termijn bepaald om de klacht te verhelpen.

Klachten site

Wanneer je een klacht hebt over onze site in wat voor opzicht dan ook, dan nemen wij dit zeer serieus en zullen dit binnen 48 uur verbeteren en aanpassen.

Klachten service

Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling van jouw klacht, of de benadering aan de telefoon, of het bezoek van jouw klacht aan huis, geef dit dan direct door aan onze helpdesk. Wij zullen jouw klacht serieus nemen en voor een passende oplossing zorgen binnen 48 uur. Kom je niet met Slapen Online tot een passende oplossing, dan kunt je jouw klacht indienen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel. www.sgc.nl

Klachten levering

Is jouw bestelling beschadigd aangekomen of is er wat beschadigd aan jouw boedel of inboedel bij het naar binnen brengen van het artikel? Neem ook dan contact op met de servicedesk onder tel. 088 -003 86 80 en wij zullen binnen 48 uur met een passende oplossing komen.

“Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).”

Je kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Auteursrechten en intellectuele eigendomsrechten

Het is de gebruiker van deze website verboden gebruik te maken, daaronder het aanbrengen van wijzigingen begrepen, van de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, zoals bijvoorbeeld verveelvoudiging, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Gebruiker, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het louter gaat om privé-gebruik in relatie tot het product zelf. Onder intellectuele eigendomsrechten worden verstaan octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellenrechten en/of andere (intellectuele eigendom)rechten, waaronder tevens begrepen al dan niet octrooieerbare technische en/of commerciële knowhow, methoden en concepten.